Saturday, January 14

First hystoric moment~

assalamualaikum w.b.t

dah lama sangat aku tak update blog ni kan? dah bersawang dah pun blog aku nih. well, aku kan memang slalu macam tue, update tym rajin je. haha. lagipun sem ni bz, sirius aku tak sempat nak menjenguk blog nih. kesian blog nih, kesepian tanpa ade yang menjenguk.dahla aku ni memang jarang sgt ade mood nk meng-update. hahaha.

aku jenguk ni pun sebab ade cerita yang nak dikongsikan. 28 januari nanti akan jadi satu detik bersejarah untuk seorang member baek aku maser dok zs dulu. adibah adani. semalam dia kol aku, mase aku tgk incoming call tu aku dah agak dh, sebab nma dia memang jarang sangat naek dekat skrin nset aku. kalo dh tetiba takde angin takde ribut tetiba muncul tu mesti pasal invitation kad la. hmm, tgk2 btul, dia akad nikah 28, sanding 29 jan.

hmmmm, besnya!!! tak sabar nak balik. nak g kenduri kawen dia, n maser tu gak boleh jumpe geng 14 yg laen, lama dah kot tak jumpa. dah betahun-tahun kot. disebabkan skolah aku dulu semua perempuan, kitorang selalu cakap, antara kitorang ber-14 ni sape yang akan kawen dulu. pastu ramai yg cakap... biasanya orang yang pendiam tu la yang akan kawen dulu. haha~ tgk, betul kan. dibah yang perasan manis tu dulu xpernah kitorang dengar cerita dia dengan sape2 pun. kalau pergi reunion yg tau brape taun skali bru boleh buat tu pun  dia tak pernah nak cerita even kitorang paksa2 dia cerita. logik jgk la, antara kitorang 14 orang nih dia je yg dh keje lama. orang laen baru je lg. and... aku je yg xabeh2 study lg dlm ramai2 tuh. haha~~ cool betul aku kan?  tp, Alhamdulillah. dah jodoh dia sampai dulu daripada kami yang 13 orang lagi nih. semoga dia bahagia hingga ke akhir hayat.

0 comments:

Post a Comment