Thursday, March 22

Second Hystoric Moment~

Assalamualaikum w.b.t

ok, kalau tgk tjuk entri ni mesti dah tau kan, ia adalah sambungan daripada entri yang sebelumnya. sebenarnya saje je aku buat macam ni, sbb aku akan letak 1 entri utk setiap geng 14 yg dah kawen. so, utk entri kedua ni, aku nak cerita psal kawan aku yang nama Raja Asmad bt Raja Semail. ingatkan aku nak pegi majlis kawen semua geng 14. tapi keadaan tak mengizinkan, mase cemad ni kawen 11 mac 2012 baru2 ni, aku dok kedah dah. baru je daftar mase tu. so, xdapatla aku pegi majlis kawen dia.

 

ni gambar mase dia kawen ari tu. dekat kiri n kanan tu geng 14 gak, ceni ngan i-me. dorg yg pegi sbb dorg ade kt rumah time tue. ape2 pun semoga berbahagia utk cemad n suami. 

p/s: ceni ngan i-me tu bla pulak nk kawen??? ngeh3

0 comments:

Post a Comment