Saturday, February 26

bila aku suda malas....

hmm...keje byk sgt...tp malas nk buat...cemane tu eh....tp rajin plak aku nk update blog nih...
ni sbb kes tatau nk wat ape laaa nih...kalo tak aku ni bkn rajin sgt pun nk update2 nih...
besenye rajin tym aku ade benda nk cter jep...

acelly bila da keje byk sgt jd xtau nk wat mane 1 nk wat dulu dah...pastu end up dgn nengok cter csi, csi, csi lgik...hahaha...malas cam hape jek aku ase...aku tatau knape ngan aku skang...ari tu punya semangat wat azam taun baru, stat sem nih nk upgrade aku punye pointer [bkn tiap2 sem mmg aku punyer azam bru nk upgrade pointer ke? uhukkkk....]

 hmm..pasni ingat nk kena gerak wat asemen IS ckit, da lma sgt aku tinggal, berlumut da tuh...ase semangat ckit sbb ari tue ade pinjam buku kt lib...sesia jep pinjam kalo malas nk bace...hahaha..da la buku tue tebalnye bleh wat bantal tdo aku...=p
da sminggu pjam buku neh kt lib, tp xbelek2 lg...hahaha

smlm da semalaman aku borak ngan incik dia....hahak...da lma xwat keje gnih borak2 xtdo smpai pg...asenye las wat cmni pun aku xingt dh bla.....borak mcm2, dari cter dolu2, cter skang, cter mase depan...tetttt...mase depan?? ade keh?? hahaha

pastu bgn tdo, mandi, bsuh bju...osmet aku ckp ade cter khurafat, lyn cter khurafat rame2  smbil makan bubur kacang dgn roti pat sagi [rumet aku punye istilah utk biskut cap pingpong]... hihihi..xbes mane pun cter tuh, kalo nk rate tu, dari 5 bintang tu aku bg 3 bintang je kot..hahah..bukan ape, tekejot2 je lebih...aku ni da la pnakut...tejerit2 dbuatnye...aku nengok cter ngan tutup mate n telinga... kira nengok cter ke tuh? hahaha...kalo tgk pun dekat celah2 jari jep...zatie cakap dia tgk cter klaka, bukannya tgk cter antu, sbbnyer setiap kali antu kua, aku akan jerit, n diorang akan gelak...haiiihhh...cemane aku bleh join skali nengok cter antu ni pon xtaula...hahahaha

lg 1 aku xpham cter antu mesia nih kenape la lighting dia kurg sgt, umh ke, ospital ke,  memane la...cam tade lampu jep..efek cter antu la tuh kekononnyer...tp cter antu laen lighting ok pun takut gk tuh???
hahaha..sesuka jep aku meng-kondem.keje org...=p

0 comments:

Post a Comment