Saturday, February 26

first entry....

aku nk nie jadik first entry...
hahak...tah pape, da 2 bulan bru nk ckp psal first entry tuk blog nih...aku design sendiri blog nih, so sbb tu la design dia xlawa, skema  n serabai jep... hahaha...

ase gak nk tuka layout, tp sayang plak ngan background clover nih...aku suker gler ah ngan daun clover...aku stat suke daun clover mase bca manga yotsuba..padahal sebelum tue jumpe kt memane ase bese jep...[jumpe kt memane tu bukan jumpa yg live laa...hahakk..mksud aku jumpa lam anime ke, manga len or cter jepun laa..=)]


meh aku cter cket pasal four-leaves-clover nih...clover nih besenya ade 3 jep dia punya daun tuh, yang 4 tuh payah cket ar nk jumpa...
ikot cternye,  four-leaves-clover tu bleh bwk tuah kat org yg jumpe tuh, lg2 kalo jupe secare xsengaje...tp nih mitos je la, n kite org Islam mane leh cayer menda2 nih...setiap daun tu ade maksud, hope, faith, love n las skali luck...

kalo aku bley tgk daun nie live mesti aku melompat2 kegirangan punye lah....tp tu ade double meaning lah...aku kene pegi jepun...hahah..cam impian aku yg nk tgk ros biru live sampai ari ni xtercapai lg nih...huhuk...tape2, 1 ari nanti aku akan bleh tgk gak...akan ku tungggggu...ececey, tetibe jd jiwang suda....hahaha


ok, tym aku wat asemen suda tiba....lalalala...haiiiih, tym ni bru nk stat??? abeh cemane nk upgrade pointer nih cik lat??? [tetiba tringt kt ina lak yg suke membebel kt aku guna nama nih...]

ok, setakat itu sahaja acara merapu ari nih...babaiiii...=0

0 comments:

Post a Comment