Thursday, April 7

after that 10 seconds....♥

salam...
ni sebenarnya n3 yang tertunda...nak post pada hari kejadian lagi tapi sebab banyak keja, so ari ni baru boleh post.
masa tu aku tengah buat asaimen...
tiba-tiba aku rasa macam aku kena buat sesuatu...
kena buat jgk...tak boleh tidak...
kena...kena...kena...
tindakan pertama...tiada jawapan...takpe, try lagi...
tidakan kedua... lagi advance ckit dpd tindakan pertama...tp takde jawapan jgk...hampa hatiku...huhu

takpe lah...esok try lagi...
tapi tak tunggu esok dah...sejam lepas tu aku try lagi...yesss! berjaya...ngeeeeee...
i'm tooooooo happy at that moment....even for only 10 secondsssss...
but it worth!!!! terubat rindu aku...hahaha
lepas tu aku boleh wat keje ngan aman...tersengih-sengih walaupun kena mengadap literature review yang sangat mendera otak aku tuh...hahaha
besarnya makna 10 seconds tu pade aku...♥♥♥
lepas tu memang 10 seconds+++ dah...

lepas tu kua jalan-jalan pusing 1 merbok...heheh
padahal g isi minyak moto je pun...melalut-lalut sampai ke mana-mana dah...
kunun-kunun nak menenangkan kepala otak yang sangat serabut dengan asaimen yang bertimbun-timbun...
lect pulak tanpa segan-silu dah,  tambah asaimen lagi even dah nak masuk minggu las kelas...
asaimen yang ade ni pun xsiap-siap lagi....huhuhu


0 comments:

Post a Comment