Monday, April 18

missing,,,

salam....
baca tajuk n3 ni pun dah tau kan...
n3 ni mesti pasal benda sedih....
aku rasa mostly n3 yang aku post dalam ni sume pasal sedih, sakit, stress...
nak buat macam mana, dah dekat sini je aku rase aku boleh luah ape-ape je...
except perkara yg betol2 personal tue...

ok, back to da story...
missing ni kalau dalam bahasa omputihnya ade banyak maksud kan...
missing = kerinduan, kehilangan....
1 perkataan, yang membawa dua maksud... 
dua-dua benda tu aku rase sekarang nie...
terasa sangat-sangat...
aku tak nafikan, sekarang ni kalau dengar je orang sebut pasal mak ayah...
otomatik mata aku akan berair...
tak kira time tu aku berada kat mana, bila-bila masa je...
alaaaahai, lembiknya la aku ni kan...
aku terbayang wajah arwah mek dimana-mana...
dah balik rumah ni lagi la...
tapi tu la...sebab memang aku tak boleh nak tahan dah...
semalam masa dalam bas... balik kampung... aku tak tido..
tapi dengar lagu kt mp3...
masa tu memang dah terasa sendunya...
sebab ingat balik kampung ni sebelum exam...
biasanya memang balik jumpa ayah dengan arwah mek sebelum exam...
tup2 tengah tahan nak menangis tu mp3 aku kua pulak lagu Buatmu Ibu...
daaa...terus aku nangis teresak-esak...T_T
 nasib gelap...dan masa tu dah lewat...mostly orang laen pun dah tido...
 lepas tu aku mesej incik dia, aku nak cite kt mira yang kat sebelah tu nanti mengganggu dia tido pulak...
tu pun terpaksa ketap gigi, takut dia dengar aku nangis...
lagipun aku memang jarang cerita dekat kawan-kawan kalau aku rase sedih...
susah, tak tau nak cerita macam mana...
lepas tu incik dia kol... lega cikit... suara pun dah macam ape je time tue... 
aku dengar suara sendiri pun dah macam laen...apatah lagi dia, bukan sebab tido...huhuhu...
KHAIRUL ADNAN MUSTAFFAR...dia selalu ade time ore sedih...
TERIMA KASIH..perhatian anda sangat dihargai...
lagipun ore susah nak cerita dekat orang laen selain dia...

tahun ni...
tahun pertama aku exam tanpa mek...
tapi aku tau, mek akan sentiasa doakan anak dia nih...
aku je kadang-kadang terleka...
balik ni pun sebab aku ingat nak g kubur mek sekali...
Insya Allah, exam tahun ni aku akan buat yang terbaik... 
tak mau nanti orang cakap aku ni lembik...
kena uji cikit dah goyah...
berkat doa arwah mek, ayah, and sokongan org2 yg dekat dengan aku, incik dia...
i'll try my best!
May God bless!!!

2 comments:

zaidar mustaffar said...

wah.. abang ku di sebut di entry ini.. bangga2!!! hehe

aya_miyuki said...

hihi...sekali-duakala publish nama dia, siap nama penuh lagi tuh...kalu dia tak terharu lagi tak tau la..hahak..tp tu pun belum tentu dia baca...=)

Post a Comment