Tuesday, April 5

sangat stresss...

salam...
baca tajuk entry dekat atas tu pun dah tau kan...
entahla, kebelakangan ni memang selalu sangat aku stress...
problem dengan asaimen, member2, diri sendiri, dengan incik dia xde problem kot...
takat incik dia missing-in-action tu xjadi ape pade aku dah...
sebab incik dia memang selalu macam tu kalau dekat-dekat nak final...
sementelahan lagi sem depan incik dia nk LI dah...
so maybe busy tu lagi berganda-ganda kuasa dua lah...
so, xkisah la...nanti da abes ni incik dia akan kembali seperti dulu...
he will be right there when i need him, so why not i try to understand him for this time????
[ayat ni untuk memujuk diri sendiri jugak sebenarnya...hihi..
sebab aku sangat-sangat-sangat rindukan dia..hahaha..aci tak aku cakap centu...aci je kan...heheh]
bukannya selalu kan??? I'll wait for you till you to come for me..okey?? hihi
hmmmm...xtau nak cakap ape dah...
kadang-kadang rase macam tak tertanggung dah beban ni...
tp...
tak boleh!!!!
kena kuatkan semangat untuk hadapi hari-hari yang mendatang nih...
kalau aku tak kuat sape lagi yang tolong diri aku kalau bukan diri sendiri kan???
lagi satu....


hari ni ada satu perkara yang sangat-sangat-sangat merisaukan aku...
tak payah cakap la perkara ape...
cause it's toooooooooooooo personal for me....
aku tak boleh lari dari memikirkan tentang perkara itu...
sound like my mind was clouded by that thing...huhhhhh!!! [erk, betolkah ayat ku itu??]
ahh, lantak la...ade aku kesah...
daripada pembacaan, pemerhatian pada insan-insan di sekeliling...
minda ku mengatakan ianya benar...
tapi hatiku sedaya-upaya menafikan sekeras-sekerasnya umpama batu granit...huhuhu
sekarang ni aku hanya mampu berdoa... agar ianya tidak benar sama sekali...
Ya Allah ya Tuhanku...aku memohon pertolongan-Mu...
biarlah ianya hanyalah sekadar anggapan mindaku yang tak berapa nak matang ni semata-mata...huhuhu
saat ini, aku mengakui... sebenarnya aku belum lagi matang....
erk!!! 23 dah matang laaaa...=)
[ayat ini sebenarnya ditujukan kepada insan-insan yang masih memanggil aku budak kecik, budak sekolah rendah, kecik, dan yang sewaktu dengannya....♥]

ok, STOPPPPP!!!!hahahaha...
sampai ctu je ayat skema...xlarat dah aku nak memerah otak aku memikir nak buat karangan Bahasa melayu SPM....=)
ok, skang ni dah habis sesi meluah perasaan, nak stat sesi-membuat-literature-review yang sangat susah dan memeningkan kepala aku ni plak...
till da next n3...♥

0 comments:

Post a Comment