Saturday, March 19

aku-bengang-giler-ari-nihhh!!!!


Salam… hari ni dh sampai kedah, dari umah… tp aku ni mmg dh ditakdirkan ade masalah kalo nek bas agaknya..macam2… bas xrosak, org dalam bas pulak yg rosak…uh3…

Aku kena duduk seblah sorg bdk lelaki ni… budak ke? Ntah, xtau dial g tua daripada aku or aku lg tua daripada dia, tp yg penting perangai dia sangat menjengkelkan hati nurani aku nih…huhhhhh

Aku dok sebelah dia bleh plak dia impit2 aku, ingat nasi impit ke ape? Maser sebelum aku duduk sebelah dia tu bleh plak duduk elok2, ni lepas aku duduk, mcm2 gaya…kejap mengadap sana, kejap mengadap aku… uhh xkuasa aku nk layan… mula2 dia tolak2 beg yg aku letak kt kaki, pastu aku tolak balik… xpuas ti betol, naseb xjatuh paper bag aku yg letak periuk kukus pujaan ati mira ngan zatie tuh…aku tahan paper bag tu dengan kaki, pasal tu la xjatuh…

Pastu dia xpuas ati lg, dia angkat siku dia luas2, saje jep nk bg kena aku…makin jauh aku kalih, makin dekat dia…huhhh!!!! Xsekolah punya budak!!! Kuang hajo betol…las2 aku geram aku sepak dia… xlogik kalo dia nk duduk tu pakai space luas sgt sampai masuk kt seat aku sbb dia bukan gemuk pun, keding jep…

Dah kena sepak pun xserik lg, dia bkak econ kuat2222, pastu 2 2 econ tu hala kt aku, bajet aku nk heran sgt la tue…aku yg mmg dh pakai sweter ni..pakai topi pastu tarik zip sampai atas…aku tgk dia pun butangkan dia punyer sweter, huhhh…tau plak sejuk, las2 pas lma dok maen2 ngan econ tuh bru dia tutup, 2 2 tutup..sejuk la tue, hamek kau…padan muka… macam xpenah naek bas yg ade econ ke ape dia nih…

Aku geram sgt22…dia tdo mngadap aku, pastu bunyi berdengkur kuat sgt kt telinga aku, aku amek beg lptop, letak tgh2 antara aku dgn dia…terus dia mengadap tingkap…hahaha… padan muka…reti pun aku ni da menyampah sgt222 dh dengan perangai dia tuh….sampai la ke sp ni sepatah pun aku xcakap dengan dia, asal dia wat pelik3 aku bg jellingan maut punyer…

Lg satu… dia duduk angkat kaki atas seat….kaki dia bau stoking!!!!! Aku memang tahap bengang tahap ape dh ngan budak tue ari ni…sesia jep aku dapat dosa dok berbaku2 maki bdk tue sepanjang perjalanan dari Kelantan ke sp nih…tp dalam hati je la…huhuhu

2 comments:

Unknown said...

lucu la mung deq..ish3,,tapi tabik la berani bertindak..hikhik..tapi hati2 bawa diri....

aya_miyuki said...

hihi..meme gere ar k.ja...dia tu prangai mce gapo jh...mujur tak sound dia kuat2, bia semo ore dale bas tu dgr...lg malu dio...hahaha

Post a Comment