Saturday, March 5

p-r-e-s-s-u-r-e

huhu...ni pasal ari rabu ari tue...tp sampai ari ni xsetel2 lg...
sume2 msalah nk dtg tym nie...smpai aku dh xtahan...ase nk lari blik umh tym tue gk...blik umh, release tension, then dtg cni blik...even blik kjap je...aku rela...ase xsanggup dh nk dok cni...

byk sgt, smpai xlarat nk pk...smpai aku nanges tgh2 mlm...xbleh tdo...smpai aku ngadu dkat incik dia, xtahan dh...incik dia kta aku pk byk sgt...tp kalo xnak pk nk wat cmne, benda dlm otak ni bukan bleh nk kontrol2...huhu...lpas ckp ngan incik dia bru ok ckit...
ok, skang aku nk list benda2 yg wat aku tension mggu nie...

first...
presentation...ni mmg wat aku tension, kna org 1st yg kna present lak tuh...nk wat cemane, dh nma aku mla2 kan...dari ari mula2 aku tau lg aku dh tension dh...mmg la dh prepare awl2 sume benda, tp stil tension gk..xtau la nape...
smp mlm tue aku tdo termimpi2 aku present, bgn tdo mate bngkak, sbb nanges semalaman, pastu 1st thing yg aku ingt bla aku bgn tdo ialah: AKU KENA PRESENT ARI NIE...

2nd...
pasal pr...mcm2 la...
ni yg paling wat aku tension, penat2 turun naek pejabat, ulang alik pegi library sbb meeting, then permohonan nk pinjam brg xlulus lak...
tu xpe lg...sbb mmg dh agk yg xdpt tue...tp care dia sbg org tertinggi dlm u tue, lyn student, biadap!!! taula dia ade kuasa, tp jgn smp org dh x hormat...
dh la xlulus, pastu ckp bukan men lg kasar, smp mati aku xnak jumpa f2f dh dgn org tua tuh...huh!!!!!
yg aku xpaham lg kenape dia tue berat sebelah, kos aku nk wat prog ape2 bukan maen lg susah nk lulus, tp kalo kos dia...senang2 je bg...
mmg xadil btul la...yg member ni lg kesian,burn duit 400 sbb byr ganti rugi utk bju yg dh tmpah sbb nk wat prog xjd...dbekukan...
bla tny lec knape prog dbekukan, dorg pun xleh bg reason kukuh, tp yg pasti bajet xlulus! hny prog akademik je bleh lulus...
bila xde prog, lec kta stud x aktif, kelab tu ade hny utk urus sal dinner n mkn2 je...tp bila stud nk wat prog, tu xboleh, ni xboleh...byk sgt alasan !!!!

3rd...
ni pasal aku sendiri...dh tgh2 tension gni lg truk aku jdnya...
pelupa xabes2...dh pinjam buku kt lib, p tgal lak...nseb ade, tgal kt dlam bilik loker beg kt lib jgk...
nseb aku ni bukan jenis yg suke g merayap sgt, so buku tue pun xpegi jauh la..
dh ulang alik ari2 pegi mn je pun...klas, cafe, lib, surau...cm borink je kan???


4th...
ari isnin ari tue patutnye ade test database...tp las2 xjd lak coz lec aku yg comey tuh ade meeting...
tp yg aku bengkek gler tue dh pg klas bru tau test cancel...mlm tue study smp kul 4 pg kot...nseb ade incik dia yg jadik peneman...huhu
ari tue g klas ase cam zombie je...naseb laaa...




tdo lam klas subject heading...sblum lec msuk..hahaha


hmm...tataula....
zatie kta masalah2 yg ade ni la wat aku jdik manusia, kalo xtension sbb masalah, bukan manusia la tue...hahaha
bleh pakai gk ayt tue...

notakaki: td kua g bli brg...then timbang berat...berat aku turun lg !!!! bila nk naek nih? asek turun jep...tp yela dh asek susa ati jep cemane berat nk naek...huhuhu

0 comments:

Post a Comment