Friday, March 25

aku-sakit

salam...
semalam kena lelah lg...
teruk...dada aku sakit sangat sampai tak leh wat ape2...
dah 2 ari sakit sebab selalu kena hujan mase balik kelas,
tapi semalam makin teruk sebab kena hujan malam mase balik kelas jepun...
bila time aku sakit macam ni memang buat aku teringat sangat-sangat dekat mek ngan ayah...
setiap kali musim hujan, mek mesti risau kan aku...takut aku kena lelah teruk...
kalau aku sakit, mek letak balm dekat belakang aku...i really miss that moment!!!
masa mek ade, kalau 2 3 ari aku tak call, mesti mek call aku, sebab dia tau mesti aku sakit lagi...
mek dengan ayah selalu pesan kat aku,
jangan mandi malam...
jangan mandi malam...
jangan mandi malam...
dulu degil, mandi jugak kalau tak boleh tido...
tapi sekarang...
aku tak mandi malam dah...
sebab tak de orang nak letak balm dekat belakang aku dah kalau aku sakit...T_T


"YA ALLAH, RAHMATILAH ROH IBUKU...
SEMOGA IBUKU DITEMPATKAN DI KALANGAN ORANG YANG BERIMAN...
KURNIAKANLAH KESIHATAN YANG BERPANJANGAN UNTUK AYAHKU...
SEMOGA AKU DAPAT MEMBALAS JASAMU MEMBESARKANKU..."






*notajari: i'm sorry for make you waiting for my call, but i really can't bear that pain...
i'm sorry, really...
 

0 comments:

Post a Comment