Tuesday, March 15

Satu projek suda beres..=) tinggal lg dua..=(


Projek pr aku dh beres… hihihi…hepinye, ase cam nak melompat2 pun ade…yela byk dugaan yg terpaksa ditempuhi masa buat projek pr nih…ok, ayt agak skema di situ…=)..ase lepas dh beban dkat sebelah bahu aku…asalnye pr tu stand for public relation, tp sbb byk sgt masalah, kitorang pgil problem relation..hahahaha

Bes sgt wat program kt kg teroi tue, terubat la jgk rindu dkat kg aku…huhuhu…aslnya pegi nk wat prog utk pr je, tp siap dpt kuarga angkat lg..2 dlm 1 la kiranya… yg kitorang respek ngan org2 kg tue ialah, diorang ni dari yg kecik2 bdk tadika, sekolah rendah, menengah sampai la yg tua2 pangkat mak ayah org support program kitorang tue…kire mencapai matlamat la…[masuk bakul angkat sendiri nampak..hihi] 

Mase prog tu aku jage utk bahagian sukaneka, jd keje aku ialah daftar nama utk budak2 yg nak masuk sukaneka, setting tmpat, sampai la ke yg buat utk acara 2…semua aku, partner aku tu nmpak btg idung dia tym sukaneka nk stat je, tukang tiup wisel…maser acara makan epal tue dia dok gesa2 sampai aku ase nk bg penyepak je, terus dia diam tersengih2 pas aku ckp mcm tue...aku tgh tension, penat lg, sakit tekak dok jerit2 lg, byk benda nk wat, dia bleh dok gesa2 aku…huhuh…hampeh punyer budak!

Maser keje grup laen pun mmg ramai yg xnak grup dgn dia pasal tula, tp dh aku kena dgn dia terPAKSA redha je, yg naseb baek tu sbb aku dgn sama2 asl2 kelantan, pstu aku lg tua, so dia xbrani nk lawan2 aku mcm ngan bdk2 len..heheh…

bebudak grup A - grup aku ler tue



meleleh ayaq liuq aku nengok epal nih..haha =p
berbaris sebelum kene buli..=p
budak2 ngan mak budak sekali protes sape menang..haha!! =p


*notajari :  mekaseh untuk semua!!!



0 comments:

Post a Comment