Friday, March 25

aku pergi jepun

salam...
ari rabu ari tu aku pegi jepun...
eheh...cam poyo je kan wat ayat gitu...gaya macamla jepun kat sebelah umah 73d ni je...hahahaha...
ok, sori for being a lil bit poyos....sebenarnya ari rabu ari tu ade asean festival dekat u... so aku pun ape lg...
aku ni konpom teruja lah bila dgr perkataan asean2 nih...hahaha...sbbnya dah lama mengimpikan nak pegi asean festival...[agak hiperbolakah ayat aku di situ? hahaha] macam pegi asean festival kat mane je...padahal dekat courtyard yang tak berapa nak indah tu je pun...

sebabnya aku nak pegi sangat asean festival tue??? jeng jeng jeng....
aku nak tengok kimono secara live...hahaha
kalo ade rezeki nak try pakai...tapi yang aku pegi tak boleh try...huhuhu
tape lah, takat boley tengok live tu pun ok je lah dulu....
nanti pegi asean festival kat tempat laen pulak okeh???

ngan mira...transit kt china dulu sebelum fly ke jepun..ngeh3...

xdapat pakai, bergambo pun jadi la dpd kempunan...hihihi

jepun..ngeeee

pis no war!! =)

yeah3...akhirnya aku berjaya jgk aku bergambo dengan kimono setelah sekian lama...huhu

comey jep aku nengok papan ni..aku ingt lam cter doremeon tuh, men benda nih kalo kalah kena conteng muka...


notajari: awak-yang-pakai-kimono-pink, saya xpost pic tu kt pisbuk, cuma post kt blog je...agpun sape la nk bukak blog saye nih...=) 

2 comments:

Unknown said...

ooo.. dh sampai jepun yer.. mane ole-ole, sliper jepun ker?

aya_miyuki said...

sliper cni pun buleh cari..xnati ko nk g jepun...

Post a Comment