Saturday, July 16

ain batrisya vs yotsuba

Assalamualakum w.b.t...

ari ni nk cite pasal ain batrisya...sungguh menguji kesabaran aku la..umi dia pun..hmm..kalau la aku pandai lukis katun kan..nk aje aku lukis dia ni...wat macam yotsuba tuh... sebabnya ari-ari ade je benda baru yg dia wat... macam, yotsuba tu kan, today is the enjoyable day...hihihi...
kakak aku pun kate, kalau dia pegi sekolah, xsaba nk balik rumah, sebab nak jumpa ain... sekarang ni lagi la, ain nak dapat adik baru, so kakak aku kadang-kadang tak terlayan kerenah dia...hmm..ain..ain...kerenah dia kadang-kadang wat aku pening kepala, selalu wat aku rase tak terfikir dia boleh wat camtu...


gambar ni masa lepas dia tumpahkan bedak 1 botol besar. dhla tu, 2x lak tuh.. pagi, and then mlmnye lagi sekali..yg mlm tu dia letak bedak dalam basket basikal dia banyak2...kakak aku tak larat mengamuk dah, dia biarkan aje..hahaha.. aku tgk mcm kuih tepung gomok dh...abes bedak seluruh badan, sampai kepala bersalut bedak....ain..ain...

0 comments:

Post a Comment