Thursday, July 28

assalamualaikum ustazah!

hai, monim!
semalam aku pegi kantin...eh? kantin? haha..
FYI, aku stil g ade kt skul kakak aku. haha..back to da story..
semalam aku pegi kantin, selalunya aku jarang pegi tp semalam terasa rajin pulak.
tapi yang silapnya aku pegi tu time rehat..dush!
ramai la pulak student...
pastu yang harunya, aku perasan...aku ase tenggelam dalam budak-budak yang ramai tu walaupun aku bukan dok tgh2 dorang yang tgh berkerumun tu pun. 
dok blakang, aku tgk je...
tapi kan...aku terpaksa akui...
budak-budak sekolah rendah lagi tinggi dari aku!...hahahaha
ish3...ni yang wat aku betul2 terasa ke'pendek'an diri neh...
pastu tetengah aku leka dok perhatikan budak-budak tu, tetiba ade sorang cakap...
assalamualaikum ustazah!
ni lagi ar wat aku rase nak tergelak...
free2 je dapat title ustazah..hihihi
lagipun akak yg dekat kantin tu mmg panggil aku ustazah even aku da ckp berkali2 dh aku ni bukan ustazah...
hmm...ape2 la kak..
dahla aku ni pegi sekolah pakai selipa jepun je...yeeee..aku mmg g sekolah pakai baju kurung, selipa jepun kaler pink n bagpack. selambe jek, kakak aku pun gelak...silap-silap hari aku pakai baju kurung yang tangan cekik tu, bju kakak aku. padanla dah ustazah kan...hahaha
ok, tu je nk cite..bye!

p/s: nampak sgt keboringan aku sbb pasal ni pun bleh jadi entri kan? haha

p/s2: oh ye, sbb aku slalu ikot kakak aku ni, aku pon dh jadi mcm org bekerja dh, pegi pukul 7.30.. Oke itu tipu. selalunya 7.45 pegi, pukul 8 ade kt sekolah...sbb umah kakak aku ni dekat je dgn sekolah, bwk keta 5 minit, parking kete 10 minit..haha..balik pukul 6..pukul 9 aku da melepek kt atas katil..hohoho

0 comments:

Post a Comment