Friday, July 29

untitled post

haishhhh!!!
pagi ni dengan mood yang xberapa bes, kepala yang xberapa center, perut yang xberapa bes jgk sbb senggugut, bukak my lappy, tunggu loading kjap, klik firefox, bukak mediafire download cite LADY~Saigo no Hanzai Profile. then?? dah, xtau nak buat ape dah.
hmmm...
bkak ym...lepas tu tangan rase gatal2 pulak pegi klik history...rindu...rindu sangat nak webbie dengan dia...gelak2 xhingat, borak pasal ape2 je, gaduh2, request lagu, kadang xwat ape pun. masing-masing diam je, as long as i know he was there. dush...siyes aku rindu. aku ni kan ade 1 perangai, aku suka save history, well...preserved the history orang kata. sebabnya bila time2 meroyan rindu macam ni la aku akan korek abes semua folder2 gambar, video, chatting2, sms2 yang dh berkurun2 tuh.....siap nanges2 lagi tuh. extreme ke aku? huhuhu...ni la salah satu sebab aku sayang n susah sangat2 nak tuka something yang memang dah lama jadi milik aku tuh...contoh paling terbaik ialah my lappy ngan T707 tue...sebabnya banyak khazanah dalam 2 benda nih...

sekian...=(

2 comments:

ayumi said...

Do i know that "dia???" hehe

aya_miyuki said...

haha..do you?

Post a Comment