Thursday, July 28

aku-bengang

ok, time ni aku memang tengah bengang. bengang giler. tadi aku baru ase nak melelapkan mata. awal tuh, baru pukul 9.30 da melepek kat atas katil. well, sejak2 jadi ustazah tak rasmi ni memang lah selalu aku tdo awal kalo tak bergebang  dengan encik dia. wakakaka...
malam ni memang aku ase penat + ngantuk + pms lg + bad mood!  = tdo awal. pastu tetiba lagu yang sempurnakanku berbunyi dengan lantangnyer..ah sudah! sape yang mengacau pulak. tengok henpon, tah no sape, xkenal pon. aku jawab, baru bagi salam, dengar sorang laki cakap, eh sori silap nombor. haaaiiihhhh!!! aku da la tgh ngantuk giler, boleh ko wat lawak bodoh yang tak kelaka langsung macam tu ye. then, aku tgk phone no tu balik. eh? macam kenal... aku penah tgk phone no ni last 2 or 3 three weeks. mesti orang yang sama yg mengacau aku ari tu.. lagi la aku bengang. dush!!
baru je nak lelap balik, henpon bunyi lagi sekali. lamaaa..aku malas nak angkat, sampai berenti sendiri...bunyi lagi...lagi dan lagi...bengang betol la aku. rase nak campak je henpon tu bwh katil. huhhhhhh! karang nanges lak nengok dear henpon berkecai karang...huhuhu
da sekarang aku tak boleh lelap dh, berblogwalking dah pulak.

p/s: encik dia, are you "kangen" wit me or not?? kangen bangat sama kamu lorh!!
p/s2: dulu aku ingat aku xde nk badmood ape segala time pms, rupenya ade gk ye time aku nak makan orang je rasenya

sekian.

0 comments:

Post a Comment