Friday, July 29

kaca mata berbingkai merah

ari ni xde mood nak online, 
besenya aku rajin jenjalan je ke blog2 orang lain, 
malas nak update2 blog sendiri nih..hahaha
ari ni xde mood pulak...
rasa macam nak tgk anime lama2 pulak..
so, stat ari ni spek berbingkai merah tu akan sentiasa tersangkut dekat hidung lah..huhu
dah lelama sangat mengadap lappy ni mata aku cepat sangat berair.
rasa macam time2 exam pulak..wakaka
minggu2 study week yang aku dok gila buat movie marathon tuh
macam sem lepas, 1 minggu study week + 3 minggu exam tu memang aku akan tgk je cerita yang rase nak tengok. housemate aku berasap je tengok aku study cataloging and subject heading tu sambil gelak2 xhingat mengadap hantu kak limah balik rumah. =p
tengah2 gap untuk paper information system tu aku bantai tgk csi miami berseason2...
daaaaa, tengok2 soklan exam ari tu masuk pasal intelligence system, virtual reality system,  aku pun masuk ar sekali system2 yang ade dalam csi tuh...
pasal fingerprint, dna, morgue...macam lg la..=p
see, ade gak pekdahnya aku dok mengadap csi tue selama nie kan? hahaha

ok, time to dive de anime again!
bye!

0 comments:

Post a Comment